luni, 28 iunie 2010

Mark Tipple - o respiratie a oceanului The Underwater Project

Mark Tipple - fotograf documentarist care vine cu o bogata experienta in domeniul foto-surfing-ului , impins de curiozitatea realizarii unor fotografii inedite... prin care sa poata sa-si exprime momente traite si vazute in timpul practicarii surfing-ului. El coboara ,de pe placa de surfing inarmat cu o camera foto si asteapta momentul cel mai bun pentru fotografie. Rezultatul este unic si original punind in imagini ... spectacolul oceanului plin de forta si de delicatete. O respiratie profunda.

Mark Tipple

spunea -proiectul Underwater vine dintr-o frustrare, dintr-o neputinta de a capta in imagini tot ceea ce vedeam si simteam in timp ce faceam surfing , aceea de a le imortaliza in imagini. Cu o camera video (mica) prinsa de cap am incercat sa intru in zona de impact, in timp ce alte persoane faceau surfing , dar placa imi limita activitatea. A fost distractiv sa pot face surfing si in acelasi timp sa pot imortaliza momentul in imagini, dar unele momente mi-au ramas intiparite doar in minte ... si nu doar asta cautam defapt. Acum doi ani cind m-am mutat in Sydney , unde se putea practica surfing in conditii foarte bune, am inceput sa fac doar poze fara a mai face in acelasi timp si surfing. De pe un tarm abrupt si inalt am observat zona de impact din ocean , locul in care trebuia sa ma gasesc in momentul in care faceam fotografii. Primul subiect a fost un baiat rasturnat de valuri in timp ce incerca sa se ridice la suprafata , cind am vazut imaginea pe monitorul calculatorului am fost foarte entuziasmat am privit imaginea timp de o ora. Este o experienta nemaipomenita sa lucrezi aproape de oameni fara ca acestia sa stie de existenta aparatului de fotografiat , indiferent din ce zona a lumii ar fi acesti oameni , pentru ca emotia este prezenta intotdeauna si este reala.